Pressemeddelelse: Gospelkoret Joyful Noise synger atter julen ind

PRESSEMEDDELELSE

Solrød Strand den 10. november 2023

Gospelkoret Joyful Noise synger atter julen ind

Året går på hæld, og traditionen tro slutter Joyful Noise året af med to festlige og medrivende julekoncerter i Solrød Strandkirke. Koncerterne finder sted mandag den 4. december kl. 19.00 og lørdag den 9. december kl. 15. Mandagskoncerten er med pianist, mens lørdagskoncerten er med band. Koncerterne er gratis, og som altid bliver der mulighed for at købe lodder samt dejlig kaffe og kage i pausen.

Koret glæder sig til atter at byde velkommen til en gospeloplevelse fyldt med energi, skøn musik og god stemning. Repertoiret byder både på nogle gamle kendinge og en række nye sange, som koret har arbejdet med i efterårssæsonen.

Koret søger flere medlemmer

Joyful Noise tæller ca. 60 medlemmer, men vil gerne byde velkommen til flere. Korets dirigent Peter Bernhard siger: "Du behøver hverken at kunne noder eller at have musikalsk erfaring for at synge i Joyful Noise, men du skal selvfølgelig elske at synge. Ud over masser af sang byder vores øveaftener på træning af stemmen, vejrtrækningsøvelser og sangteknikker, hvor alle kan være med".

Joyful Noise øver hver mandag aften fra kl. 19.00 til 21.30 i Solrød Strandkirke. Du kan skrive til koret på mail, joyful@joyfulnoise.dk, hvis du vil høre mere. Du kan også finde mere information om koret på www.joyfulnoise.dk og på korets Facebookside Gospelkoret Joyful Noise.